Vem ligger bakom samtalet från 0771524524?
Vem är det som ringer från telefonnumret 0771524524?
Telefonnumret 0771524524 har genererat en mängd kommentarer från svenska personer som har blivit kontaktade av detta nummer. De åsikter och erfarenheter som delats varierar från snabb och trevlig hantering till långa väntetider och bristande service. Men vad ligger egentligen bakom detta telefonnummer?
Försäkringskassan
Enligt de kommentarer som har samlats in är det Försäkringskassan som använder telefonnumret 0771524524 för att hantera samtal från medborgare. Försäkringskassan är en statlig myndighet i Sverige som ansvarar för att betala ut olika typer av ersättningar och bidrag, såsom sjukpenning, föräldrapenning och aktivitetsstöd.
Kundtjänst och handläggare
Med hjälp av telefonnumret kan medborgare komma i kontakt med Försäkringskassans kundtjänst och handläggare för att få svar på sina frågor, ansöka om olika ersättningar eller få hjälp med sina ärenden. Det verkar som att en del upplever ett bra bemötande och snabb hjälp medan andra stöter på långa väntetider och svårigheter att komma fram.
Bristande tillgänglighet och långa köer
En återkommande kritikpunkt i kommentarerna är den långa väntetiden och svårigheten att komma fram till Försäkringskassans kundtjänst. En del beskriver hur de har fått vänta i telefonkö i långa perioder för att sedan bli bortkopplade eller mötas av ett automatiserat meddelande om att försöka ringa senare.
Förbättringsområden
Även om vissa kommentarer lyfter fram positiva upplevelser och trevligt bemötande från Försäkringskassans personal, finns det tydliga indikationer på att det finns utrymme för förbättring när det gäller tillgänglighet och service. Många efterfrågar ökad bemanning och effektivare handläggning för att minska väntetiderna och öka kundnöjdheten.
Slutsats
Slutligen kan vi konstatera att telefonnumret 0771524524 tillhör Försäkringskassan och används för att hantera samtal och ärenden från medborgare. Erfarenheterna varierar mellan smidig service och problematisk tillgänglighet, vilket indikerar att det finns utrymme för förbättringar inom myndigheten för att öka effektiviteten och kundnöjdheten.
Långa telefonköer
- Undra va som e på gång, 180 före i kön. Blir ut hoppad vid 100?
- 123 samtal före, väntar i telefonkön är på 29 samtal före då bryts samtalet
- Tänk på att det är nästan omöjligt att komma fram.
- Jag har gjort ett fel läkarintyg ska till min Arbetsgivare inte till försäkringskassan.
- Kan inte ra emot… Va XXXXX.
Missnöje med väntetider och bemötande
- Såååå fruktansvärt lång väntetid. Det är en skam för Sverige!!!
- Dåligt bemötande satt i en timme för att komma fram Mycket irriterad på försäkringskassan.
- Försäkringskassan briljerar. Omöjliga att komma fram till, och när man väl gör det, oförstående och otrevligt bemötande.
- Försäkringskassan… Fick bra hjälp av en trevlig kvinna, i mitt ärende.
- Hur jobbar ni för ni svarar aldrig i telefon man kommer aldrig fram vilken bra hjälp det är bara en stor skam.
Problem med samtalets avbrott
- Satt i kö 161+61 före och när jag kom fram efter cirka 1timme så bröts samtalet efter tre fraser.
- Fick prata med en jättetrevlig person.
- Fick den hjälp jag ville ha. Dock inte med min handläggare som har sin telefon inte i bruk!
- Fick mycket bra hjälp och information vid senaste kontakten.
- Pers. Nr som man ombeds om av autom. Telsvararen i starten av samtalet, är ingen idé att uppge!
Varför ringer så många människor till telefonnumret 0771524524 och vad kan det bero på?
Vilka vanliga klagomål har människor när de ringer till detta telefonnummer, och hur påverkar det deras upplevelse av att kontakta Försäkringskassan?
Hur hanterar Försäkringskassan den höga volymen av samtal som kommer in på telefonnumret 0771524524?
Vilka åtgärder har Försäkringskassan vidtagit för att förbättra kundupplevelsen för de som ringer till telefonnumret 0771524524?
Hur kan man förvänta sig att bli bemött när man ringer till telefonnumret 0771524524 och vilken typ av service kan man förvänta sig från Försäkringskassan?
Hur kan man optimera sin upplevelse när man ringer till detta telefonnummer och vilka förberedelser kan man göra innan samtalet?
Vilka alternativa sätt finns det att kontakta Försäkringskassan om man inte vill eller kan ringa telefonnumret 0771524524?
Hur kan man få information om eventuella driftstörningar eller tillfälliga stängningar för telefonnumret 0771524524 innan man ringer?
Vad kan man förvänta sig när det gäller svarstider och handläggning av ärenden när man ringer till telefonnumret 0771524524?
Vilka typer av frågor eller ärenden är lämpliga att ta upp när man ringer till detta telefonnummer och vilken typ av information kan man förvänta sig att få?
0735300641 • 0850416988 • 0101993300 • 0107500190 • 0101993300 • 0853525900 • 0771524524 • 0771224422 • 0734519577 • 020331100 •